Nennes liv

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jennie - 23 januari 2010 21:40

Helgen har börjat bra! Det känns verkligen som att vi är nykära :)


Men jag kan säga att jag fick en chock när han klev in genom dörren. Mustasch på karln?? gah (Kan inte ens stava ordet) Det är tydligen någon knäpp idé dom fått där nere.


Min teori är det ett test: Vem av dem klarar av att behålla den under hela leaven? Vem har de mest tåliga/förstående anhöriga haha

Eller så är det helt enkelt en knäpp idé bara. Vi får se vad som händer :)


Det var också intressant att se hur katterna reagerade på hemkomsten. Dom satt intill mig mest hela torsdagskvällen och bara stirrade på honom. Snacka om att katter är speciella...så misstänksamma. haha


Igår var vi bjudna på en jättegod middag hemma hos Js föräldrar. Vi spelade även lite Wii och drack goda drycker :) Vi sov över där i natt. Js lillebror fyllde år i Torsdags så det blev släktfika idag med och mumsig smörgås tårta.


Jag sover väl länge på helgerna och sover man borta vill man kanske inte sova bort en hel dag. Ja man kan ju ställa väckare men gubben hade ju lovat att väcka mig i tid. grr  Haha ja det är tur att dom känner mig, men känns ändå lite pinsamt.


Efter att vi rejsat ner till stan så lagade jag en god middag till oss. En av de få rätterna jag lagar som J oftast tar två portioner av. Det är så man vet att man gjort något gott i det här hushållet :)!


Har faktiskt lånat ut honom en stund i kväll. Det är därför jag sitter här.


I morgon ska jag iväg och träna. Jag hoppas att jag fått med mig min "svägerska" också! Sen blir det middag hos min mamma.


Ovido - Quiz & Flashcards