Nennes liv

Alla inlägg under december 2008

Av Jennie - 7 december 2008 00:06

Nu var det ett tag sen jag skrev här...Träningen har flutit på ganska bra har haft en liten svacka i humöret så jag har bara varit på ett spinningpass den här veckan. Och ingen fotboll blir det i morgon heller då jag ska på mitt andra julbord för i år... :) Jag blev bjuden på jullunch av en kompis mamma i Onsdags. Hon är så snäll :) I morgon ska jag äta med J:s familj. Han hinner tyvär inte hem så han kan följa med men det ska bli trevligt ändå! Tycker att det är snällt att jag får följa med ändå!

Ska bli helt underbart att få träffa J igen. Även om det bara blir för ett dygn innan jag åker till Staden igen för att avsluta skolan. Men han kanske följer med om jag har tur! Fast han har ju mycket att göra hemma med så vi får väl se.

Jag har gått ner totalt 1,5 kg...men det lär väl öka igen så man får börja om på noll efter julens mat. haha vi får se hur jag klarar det. 

Ne ska väl sova nu...vill ju att morgondagen ska komma snabbt!

Natti natti


Ovido - Quiz & Flashcards