Nennes liv

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Onsdag och strålande sol

Av Jennie - 3 augusti 2011 13:15

Idag Idag är det så där underbart härligt ute! Lyckliga är de som är lediga idag :) Tänk att få ligga och njuta på stranden idag och ta ett litet dopp nu och då. Hoppas det blir någon fin dag i helgen med.


Är för övrigt mer blåslagen än jag varit på länge. Tufft på plan igår. Vi förlorade tyvärr. Kändes riktigt surt, enligt mig hade vi stort övertag större delen av matchen och deras målvakt fick jobba en hel del. Men tyvärr satte de både 1-0 och 2-0 innan vi fick in bollen till 2-1...Förlorade tillslut med 4-2. Tråk...känns som att vi verkligen inte hade råd med en förlust.


Ikväll åker jag till stugan och myser med familjen. Kanske tar en tur till stranden och badar i kväll. Blir några kvällar där nu när sys är uppe. De kom in till stan igår så jag fick träffa dem över lunchen och pussa på lillen.


Vad jag lärt mig idag: Sommaren är inte slut på långa vägar trots att det kan kännas så när man har tidig semester och hinner glömma bort att man haft den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 12 april 2012 17:15

Här är det som vanligt inget händer...eller massor händer men inget blir skrivet.   Idag hände något som var väntat men ändå kom så plötsligt...Jag har haft ett par Jeans som jag troligen haft sen jag flyttade till Sundsvall om inte längre...och ...

Av Jennie - 5 november 2011 09:35


Japp nästa helg bär flyttlasset iväg-.Till andra sidan staden! Ska bli skönt med en större lägenhet. Ska bli spännande att se om katterna tycker det är lika kul.   Just nu sitter jag och börjar bli hungrig. Befinner mig i bäddsoffan hos...

Av Jennie - 2 augusti 2011 11:14

Helgen var underbar! Fest med goda vänner i fredags som slutade med utgång. Hade en kanonkväll! I lördags bakade jag en smörgåstårta och åkte till stugan med J för att gratta lillebror som fyllt år. Sköt luftgevär och spelade badminton och bara hade ...

Av Jennie - 29 juli 2011 08:25

Idag är det riktigt varmt ute. Blir nog solning på trappen på Lunch! Måste ju ta vara på de få soltimmarna jag får nu resten av sommaren.   Och ikväll blir det Barty. Känns riktigt skoj! Får se vilka som hänger på men det blir nog trevligt vilket...

Av Jennie - 28 juli 2011 13:48

Det känns som att hela Sverige står stilla. Telefonen är tyst och mailboxen är tom. Kom då på att jag har den här bloggen. Man kan ju bli galen av tankarna som går runt i huvudet när man sitter och har tråkigt.   Sitter och tittar ut över gästham...

Ovido - Quiz & Flashcards