Nennes liv

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Fredag - Vad jag lärt mig idag

Av Jennie - 26 februari 2010 22:13

Så var det helg igen. Lagade en god middag i kväll och hade A som middagsgäst. Blev en trevlig fredags kväll! Katterna har haft en rolig kväll också. Dom gillar när jag har besök! 


Tråkigt med all snö som kommit idag. Börjar bli riktigt less på snön. Finns det inget slut på snöandet? Visserligen är det skönt att det inte är så kallt men jag vill se solen! Åhh vad jag längtar till sommaren! Då får man ju använda lite roligare skor också ;) Less på snöskorna också!


I morgon blir det middag ute med några riktigt goa tjejer! Ska bli kul! Sen får man se vad som händer. Discogympa? på söndag tror jag det blir åsså lite fotboll så klart!


Vad jag lärt mig idag: Katten är ett fantastiskt djur. Cassandra skulle ta farväl av A från sin vanliga plats på hatthyllan och trillade plötsligt ner, men landade som en katt bör på fötterna. Okej det var ett korkat drag av katten att rulla runt på den smala hyllan, men det gick ju bra även om hon såg lite omskakad ut.

 

Nu ska jag se på andra åket i slalom sen kanske lite film tills sömnen infinner sig.

 
 
sANNAb

sANNAb

27 februari 2010 12:46

Ja tror hon gjorde ett försök att smyga ner i min luva ja.. hon ville följa med mig hem då ja va mycke roligare å leka med ;)

http://www.ishinkstankar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jennie

28 februari 2010 02:45

Haha ja hon tyckte nog att ni haft en kanonkväll :) Matte tröttnade ju så fort på leken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 12 april 2012 17:15

Här är det som vanligt inget händer...eller massor händer men inget blir skrivet.   Idag hände något som var väntat men ändå kom så plötsligt...Jag har haft ett par Jeans som jag troligen haft sen jag flyttade till Sundsvall om inte längre...och ...

Av Jennie - 5 november 2011 09:35


Japp nästa helg bär flyttlasset iväg-.Till andra sidan staden! Ska bli skönt med en större lägenhet. Ska bli spännande att se om katterna tycker det är lika kul.   Just nu sitter jag och börjar bli hungrig. Befinner mig i bäddsoffan hos...

Av Jennie - 3 augusti 2011 13:15


Idag Idag är det så där underbart härligt ute! Lyckliga är de som är lediga idag :) Tänk att få ligga och njuta på stranden idag och ta ett litet dopp nu och då. Hoppas det blir någon fin dag i helgen med.   Är för övrigt mer blåslagen än jag var...

Av Jennie - 2 augusti 2011 11:14

Helgen var underbar! Fest med goda vänner i fredags som slutade med utgång. Hade en kanonkväll! I lördags bakade jag en smörgåstårta och åkte till stugan med J för att gratta lillebror som fyllt år. Sköt luftgevär och spelade badminton och bara hade ...

Av Jennie - 29 juli 2011 08:25

Idag är det riktigt varmt ute. Blir nog solning på trappen på Lunch! Måste ju ta vara på de få soltimmarna jag får nu resten av sommaren.   Och ikväll blir det Barty. Känns riktigt skoj! Får se vilka som hänger på men det blir nog trevligt vilket...

Ovido - Quiz & Flashcards