Nennes liv

Alla inlägg under november 2011

Av Jennie - 5 november 2011 09:35

Japp nästa helg bär flyttlasset iväg-.Till andra sidan staden!

Ska bli skönt med en större lägenhet. Ska bli spännande att se om katterna tycker det är lika kul.


Just nu sitter jag och börjar bli hungrig. Befinner mig i bäddsoffan hos J´s föräldrar. Han är ute och jagar så får se om vi får nått mer att fylla frysen med. Även den blir större i vår nya lgh :)


Bara han kommer hem i tid. Det är en del att göra inför flytten.


Annars så är allt som vanligt. Jag har varit snart 10 månader på mitt jobb och det rullar på bra.

Träffade underbara A och V igår för lunch. Alltid lika trevligt.


Längtar efter lilla L nu, det var alldeles för längesen jag fick pussa på honom. Önskar att det inte var så långt, så man fick se dem oftare.


Ne kliva upp för frukost nu!


Ovido - Quiz & Flashcards