Nennes liv

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennie - 29 juli 2011 08:25

Idag är det riktigt varmt ute. Blir nog solning på trappen på Lunch! Måste ju ta vara på de få soltimmarna jag får nu resten av sommaren.


Och ikväll blir det Barty. Känns riktigt skoj! Får se vilka som hänger på men det blir nog trevligt vilket som. Känns som att dagen är lång tills man får sluta bara.


Får se om älsklingen kommer hem i kväll....lät tveksamt igår...jobb jobb jobb. Sen blir det stugan på Lördag för att fira lillebror och familjemiddag hos familjen S på Söndag.


Ne se om man får nått gjort här så man får helg snart!


Vad jag lärt mig idag: Det är inte närmare till J:s parkering då man har sophuset åt andra hållet. Det bor en latmask i mig som tror det.

Av Jennie - 28 juli 2011 13:48

Det känns som att hela Sverige står stilla. Telefonen är tyst och mailboxen är tom. Kom då på att jag har den här bloggen. Man kan ju bli galen av tankarna som går runt i huvudet när man sitter och har tråkigt.


Sitter och tittar ut över gästhamnen inte så mycket båtar idag...annars är det rätt så intressant och sitta och titta på folket och båtar som kommer och går. Trist att sitta inne och se hur alla njuter av det fina vädret men jag har ju haft mitt roliga i sommar. (Med perfekt väder i nästan 14 dagar   ). Har tagit några strödagar här framöver också eftersom det händer en del kul! Sedan blir det några dagar i höst för en fotbollsresa på två dagar till Stockholm.


Längtar efter min älskade. Känns i hjärtat att vi spenderar så mycket tid i sär. Saknar honom så mycket på veckorna. Vi har aldrig haft det på något annat sätt och jag trodde jag vant mig men nej...


Ne nu får jag ta mig en kopp kaffe och rycka upp mig lite. Det är ju fredag i morgon och då kommer han hem! Och så blir det lite fest!




Ovido - Quiz & Flashcards