Nennes liv

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Jennie - 14 januari 2010 16:49

Ja nu händer det grejjer....två inlägg samma dag. hehe


Det blir inget Sundsvall i morgon. Såg fram emot det, men jag ska också på arbetsintervju i morgon!!! känns väldigt nervöst eftersom jag inte är så insatt i vad jobbet innebär men det är det jag ska få titta på i morgon. Sen så får vi se om det är något som passar mig och om jag passar för dem.

Men jag går dit utan några förväntningar alls så får vi se hur det slutar.


Gahh....hoppas man kan sova i natt!


Ska hålla tummarna hela dagen för A i morgon iaf! Hoppas vi båda har tur!


Önska mig lycka till!!

Av Jennie - 14 januari 2010 12:37

8 dagar om man räknar med idag alltså :)


Blir nog inget gym idag. Det var styrka på fotbollsträningen igår. Det känns idag kan jag lova. Mest i ryggen tyvär. Måste verkligen träna upp den. Den har varit knasig ganska länge nu. Har någon konstig smärta i hålfoten också. Hade det redan innan fotbollen men det blev inte värre av det så de e konstigt.


Får vila upp mig till i morgon. Då ska jag följa med en vän tll Sundsvall på arbetsintervju. Blir nog en sväng in på IKEA efter det. 


Mina katter har bus på schemat varje morgon runt klockan 6. Lagom kul när sängen ingår i deras racerbana. Katthår över hela soffan också jag som städade igår. Jag undrar hur dom kommer reagera på älsklingens hemkomst. Han var deras favorit innan han åkte men dom har ju tvingats gå över till mig nu när han är borta. Tro hur dom kommer att välkomna honom in i flocken igen? haha


Nu ska jag snart ner till tvättstugan. Det blir inte så mycket tvätt när man är gräsänka iaf. Något positivt i det hela. Slipper tvätta alla hans t-shirts haha!





Ovido - Quiz & Flashcards