Nennes liv

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jennie - 12 januari 2010 17:26

Ja jag säger då det. Dålig uppdatering här. Har inte varit hemma mycket sen nyårsafton. Bara korta svängar så har inte orkat starta datorn. Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen.


Nu har vi börjat på ett nytt år. Det är väl nu man ska ta tag i sitt liv...haha.

Nä men allvarligt så har jag börjat ta några små steg i rätt riktning nu. Har varit på  Arbetsförmedlingen i dag och i kväll blir det simning.  Måste ha ett jobb och komma i form till sommarens fotbollslirande. Ska ta tag i gymmet i veckan och sen så har jag ju fotbollsträningen två dagar i veckan. Det är ju bra att variera träningen lite. Hoppas bara att jag hittar motivationen.  


Har varit lite jobbigt ett tag....Vissa dagar har jag inte orkat med någonting. Det är skönt att man har lite mer i kalendern nu så att man känner att man har någon slags struktur på vardagen. Man behöver känna att man gör något vettigt. Men jag vaknade med ett leende på läpparna idag. Det måste ju betyda någonting, jag som har världens sämsta morgonhumör. :)


Gubben min kommer hem nästa vecka! Det ska bli så skönt att se honom och få krama om honom ordentligt! Behöver kärlek!





Ovido - Quiz & Flashcards