Nennes liv

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Jennie - 15 januari 2010 22:00

Det gick väl ganska bra idag om jag får säga det själv. Jag hade väl inte riktigt dom erfarenheter som dom var ute efter men man kan ju alltid lära sig något nytt! :) Dom tittade på fler sökande så klart så dom ska höra av sig efter att både dom och jag fått fundera lite. Dom var jätte trevliga och lättsamma att prata med.


Åkte ner till stan tänkte fira med att köpa något fint till mig själv. Kom hem med ett par myssockar. haha jaja jag lider faktiskt av ett shoppingberoeende. Jag har egentligen inga pengar men jag hoppas verkligen att det ordnar sig snart. Bara jag får ordning på alla mina papper. Har tagit lite tid att få loss en del men jag hoppas att det är på gång.


Nu är jag hemma hos mamma igen. Känns skönt efter en sån här dag att få komma hit och få lite god mat och ompyssling! Med risk för att låta reklamskadad: Riktigt fredagsmys!


Älsklingen ringde idag för att höra hur det gick för mig också. Skrev ett meddelande till honom igår:

"Kan du inte ringa mig i kväll? Jag har något att berätta!"

Jag undrar hur han tolkade det. haha Han ringde upp ganska fort iaf!

Han har alltid en skön positiv inställning till allt. Grubblar sällan tror jag...allt ordnar sig, aldrig någon panik. Önskar att jag var mer som honom i den frågan ibland.


I morgon ska jag ta mig ner till stan igen. Blir lite bus med några sköna brudar i morgon kväll tror jag. Vet inte hur planerna ser ut riktigt, men hoppas på lite skoj. Får se hur foten känns om man ska träna på söndag eller inte. Men måste he mig dit ändå eftersom det är stormöte också. Känns som om det var längesen min kropp var helt hel nu. Men man kanske inte ska känna efter så mycket :)


Ne nu blir det sängen! Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards