Nennes liv

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Jennie - 25 november 2008 16:14

Nu känns det lite motigt igen. Är inne på min 4:e vecka nu och inga nya resultat gällande vikten eller kropsmåtten. Måste lägga in mer träning i programmet nu. Styrketräning ska det bli nu. Vet inte hur jag ska hinna med allt bara. Måste börja kliva upp tidigare på morgonen tror jag :)

Skulle ha varit spinning idag men jag har haft ont i ryggen ett par dagar nu och spinningen tar en del på min otränade rygg så jag ska vila svanken idag.

Måste ju variera mig lite oxå. Ska göra ett litet "löptest" på gymmet och köra crosstraining tror jag. Ska kanske köra lite benstyrka oxå. sen beroende på hur det känns i morgon så kör jag överkroppen då.


Kurserna på skolan börjar bli lite knivigare nu...gahh...måste sätta mig och gå igenom allt det snarast oxå.


Jag har inte hört något från J på 4 dagar nu :( Men dom har mycket att göra nu. Deras avlösare är på väg ner så dom har fått flytta ut från barackerna. Sen ska utrustning lämnas in, mycket städning åsså ska de hjälpa de nya att komma in i rutinerna. Det börjar väl ganska mycket folk där nere nu oxå så det många som vill ringa hem antar jag. Så det är bara att vänta med telefonen i handen dygnet runt igen :) Tur att det snart är över.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards