Nennes liv

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Jennie - 16 november 2008 22:52

Jag har fått tillbaka lite av min motivation vad gäller fotbollen.

Efter två söndagar så känns det fortfarande kul :) Var ute och promenerade med min mammas hundar igår också. ( I snöovädret=) ) En 45 minuter lång skogspromenad. Ska försöka göra det lite oftare. Var mysigt och gå där och fundera.

Ibland känns det lite motigt med min träning...vill se resultat på en gång!!! Nu har det gått 2 veckor och jag har gått upp ett kilo. Får hoppas att det är muskelmassa...har ju faktiskt inte slarvat någonting. Jaja man får väl vänta ett tag till och se vad som händer. Känner mig piggare och gladare än vad jag varit på länge i alla fall.


Söt ringde igår igen :) Blir så lycklig bara av att höra hans röst. Men idag var det tyst i telefonen och tomt i mailboxen. Hoppas på större lycka i morgon :)


Dax för sömn!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards