Nennes liv

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Jennie - 19 november 2008 23:09

Blev ingen spinning igår. Bilen startade inte, ingen ström i batteriet, hade jag gått ner så hade jag aldrig hunnit. Dessutom ville jag se om det gick att få igång bilen. Så jag ringde en klasskompis som fick komma med startkablar. Å då startade den iaf men försent som sagt. Sen fick jag ut och köra lite för att det skulle laddas. Så innan jag kom hem så var klockan för mycket för att gå till gymmet. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle träna igår.

Idag har jag haft en riktig deppardag.  Hade ju ingen skola så jag var hemma. Vet inte varför det blir så, vissa dagar orkar jag inte gå ut ur lägenheten...Då skulle man behöva någon som sparkade ut en!

Men idag blev det ist en massa film och en inte så nyttig middag. Så det blir till att trampa hårt i morgon på spinningen!!

Ne ska försöka sova nu så denna hemska dag försvinner någon gång!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards