Nennes liv

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Jennie - 13 november 2008 19:07

Ja det är mycket att tänka på när man ska flytta. Jag har sagt upp min lgh och ska flytta hem i Januari. Detta för att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare i skolan och för att komma närmare mina nära och kära. Men jag börjar få lite ångest för att lämna Staden, gillar ju den och möjligheterna finns här, men samtidigt mår jag inte så bra av att sitta här ensam i min lgh utan att ha så många att prata med när det känns tugnt. Har en riktigt god vän här men saknar så många fler. Hoppas väl lite på att bli sambo inom en snar framtid också ;)


Sade upp min telefon en månad för sent vilket betyder att jag måste betala en månad som jag inte har telefon. Skulle säga upp internet idag också men hamnade bara i en lång telefonkö. Blir ju tokig på sånt när dom inte ens kan säga hur lång kön är.                                               
                                     Sedan kommer det till det att jag måste säga upp mitt medlemskap på gymmet också...så jag får hoppas att fotbollsträningen utökas efter jul och att jag orkar träna själv hemma, då jag kanske inte kommer att ha råd att gå med i något nytt gym på ett tag. Men jag måste ju leta jobb för fullt nu :). Måste ha en inkomst tills jag vet hur jag ska göra med mitt examensarbete iaf.


Har varit iväg på spinning ikväll och i tisdags. I tisdags hade jag världens energi men idag kände jag mig lite trött men masade mig dit iaf. Det gick hyffsat bra men, fick undvika en stående backe sista 2 minutrarna för att det tog för hårt på svanken. Mycket stående idag.

Har även promenerat till och från skolan den här veckan..Bilen har stått i princip stilla sen i Måndags. Bra för mig och för miljön :)!


Min goding ringde igår..kändes bra att prata lite och höra hans röst framför allt! Idag har jag inte ens fått ett mail. Vet att dom har mycket att göra så förväntar mig inte att höra från honom varje dag, men man hoppas ju :)!


Ne nu ska jag ladda i upp soffan inför SOS Gute kl 20:00 :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards