Nennes liv

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Jennie - 17 november 2008 19:31

Tillbaka i Staden efter ett besök hos mammsen. Dagen började tidigt. Redan klockan 7 startade jag bilen och åkte hem för att hinna till skolan innan föreläsningen började.

Idag var jag på promenad humör. Det började när jag skulle gå hem från skolan vid lunch. Solen lyste och det var härligt ute så jag tog en omväg på vägen hem :) tog 45 min ist för 15 min. Sen gav jag mig ut nu i kväll för att jag hade tråkigt. Gick en runda som jag aldrig gått förut. Det är kul att titta på hus.  Fanns ett hus och område som jag blev särskilt förtjust i. Det blev en gansk lång promenad 55 minuter. Jag tror att det var ett bra tillägg till min träning. Spinning i morgon och kanske lite styrka med!

 Min baby ringde idag också. Han verkar må bra och ha det gott. Men jag tror han ser fram emot att komma hem också. Blir spännande när han kommer hem och åka och titta på hans nya lgh :)

Nu är det snart dags för fotbollsgalan. Blir spännande att se om Zlatan tar hem guldbollen igen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards