Nennes liv

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

mycket bättre

Av Jennie - 20 november 2008 15:54


Idag känns allt mycket bättre. Har varit på skolan och arbetat lite så jag känner att jag gjort något vettigt och känner mig lite gladare =)

Ska snart iväg på  spinning. Men är lite orolg...har ont i knävecket idag. Antar att jag gjort något galet i sömnen. Rör mig väldigt mycket när jag sover. haha kan säga att det tog älsklingen ganska lång tid innan han lärde sig sova med mig. Jaja hoppas spinningen går bra iaf.

Ska åka ner lite tidigare och höra om hur jag ska göra med mitt medlemskap. Bara bilen startar....men den startade ju igår och tidigare idag så det ska nog gå bra! Annars får jag promenera till gymmet idag. För jag SKA dit!


Inte ett ljud från J idag...och med min vanliga tur så ringer han väl när jag tränar. 13 dagar tills han anländer till sverige. 17 tills vi ses. Men bara han har fötterna på svensk mark så kan man känna sig lugn. Dessutom kan JAG ringa till honom igen! Eller skicka sms. Inte som det är när han är där nere och jag måste gå och vänta på samtal och bli besviken för att jag missat ett samtal. När han kommer hem kan man ju faktiskt ringa upp!! =)

Det känns både spännande och skrämmande...man vet ju inte hur förhållandet kommer att se ut när han kommer hem. Är det som innan? Eller bättre? Eller sämre? När han har varit hemma på leave så har vi ju levt som i en drömvärld, så man vet ju aldrig hur det blir i "verkligheten". Men jag har svårt att se att det ska gå på tok. =)


Nu är det dags att byta om.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 12 april 2012 17:15

Här är det som vanligt inget händer...eller massor händer men inget blir skrivet.   Idag hände något som var väntat men ändå kom så plötsligt...Jag har haft ett par Jeans som jag troligen haft sen jag flyttade till Sundsvall om inte längre...och ...

Av Jennie - 5 november 2011 09:35


Japp nästa helg bär flyttlasset iväg-.Till andra sidan staden! Ska bli skönt med en större lägenhet. Ska bli spännande att se om katterna tycker det är lika kul.   Just nu sitter jag och börjar bli hungrig. Befinner mig i bäddsoffan hos...

Av Jennie - 3 augusti 2011 13:15


Idag Idag är det så där underbart härligt ute! Lyckliga är de som är lediga idag :) Tänk att få ligga och njuta på stranden idag och ta ett litet dopp nu och då. Hoppas det blir någon fin dag i helgen med.   Är för övrigt mer blåslagen än jag var...

Av Jennie - 2 augusti 2011 11:14

Helgen var underbar! Fest med goda vänner i fredags som slutade med utgång. Hade en kanonkväll! I lördags bakade jag en smörgåstårta och åkte till stugan med J för att gratta lillebror som fyllt år. Sköt luftgevär och spelade badminton och bara hade ...

Av Jennie - 29 juli 2011 08:25

Idag är det riktigt varmt ute. Blir nog solning på trappen på Lunch! Måste ju ta vara på de få soltimmarna jag får nu resten av sommaren.   Och ikväll blir det Barty. Känns riktigt skoj! Får se vilka som hänger på men det blir nog trevligt vilket...

Ovido - Quiz & Flashcards