Nennes liv

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jennie - 14 december 2009 16:38

och bara 1 vecka tills jag åker söderut i landet! Har börjat fundera på vad jag ska packa. Brukar bli så när jag ska åka bort....packar om flera gånger för att vara säker på att jag får med mig allt jag behöver :) hehe

Måste försöka tvätta och städa här hemma innan jag åker! Inget jag har lust att göra dagarna före nyår. Åsså blir det julbord på lördag! mums mums!


Fick mail i morse från min älskling också! Han har det bra...men han har varit lite febrig stackarn. Hoppas att han inte blir sjuk. Önskar att han vore hemma! Men nu är vi nere på 59 dagar så det går ganska fort!


Nu ska vi se om det blir någon träning i kväll eller om jag bara tar bilen och åker upp till mamma. Känns som att det var ett tag sen jag var där. Saknar min vovve lite :) Jag vet att jag är värdelös på att komma iväg på gymmet....men har ju tummat på det med L att det ska bli 2 ggr i veckan efter nyår! Där har vi mitt nyårslöfte! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards