Nennes liv

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jennie - 8 december 2009 15:45

Har inget problem med att komma på rubriker iaf! haha trist men det funkar!

Idag blev jag bjuden på lunch på stan av J´s mamma! Mycket snällt och sedan gick vi och köpte lite julklappar. Har fixat alla julklappar nu...nästan....bara två kvar! Men ingen panik...långt kvar ju! Tror aldrig att jag varit så snabb nått år tidigare. Eller kanske förra året. Då hade man ju Birsta och Sundsvall att shoppa i så då gick det fort. Fast jag tror att jag alltid lyckas spara 1 eller 2 julklappar till sista minuten också. Är kanske en liten charm med det också :)


Haha har en katt nu som sitter och tittar på tv...Funniest pets and people. Bra program för djur...tydligen riktigt bra idag tycker Kattis med fåglar och katter. Men även bäbisar verkar vara roliga. Bara väntar på att hon ska dyka på tv:n. söta dom är!


Kanske ska lämna någon film åt katterna att titta på när jag är borta så kanske dom inte skapar något kaos :) Har ju fått två kattvakter iaf! Härligt att dom erbjuder sig frivilligt!


Älsklingen ringde igår...alldeles efter att jag skrivit gårdagens blogg :) Den här gången kunde vi prata en stund! Kändes skönt! Tänk att så lite kan göra så mycket! Är lätt att bloggen blir en klagovägg under deppiga dagar... men nu känns det bra igen! :)


Ganska stolt över min träning igår! Höll i hela vägen trots att det märks att jag var borta ett tag. Hamnar som lite efter när vi har springövningar. Men jag får kämpa....än är det långt kvar till de gröna planerna! Men det känns i lederna idag haha....snacka om att man känner sig äldre än man är. Men jag är ju också 10 år äldre än många av jag tränar med så... Och dom tycker verkligen att jag är ganska gammal! hehe


Ne soffan ser skön ut nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards