Nennes liv

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jennie - 3 december 2009 20:59

Humöret går upp och ner....mest upp idag :) Känns som att man börjar vänja sig. Men längtan är fortfarande lika stor...drömde om älsklingen i natt. Han hade beslutat sig för att åka hem. Men som alla drömmar så vaknde jag innan han hade hunnit hem så klart.


Har varit på ljusparty i kväll. Nu har man något att se fram emot! hihi Förhoppningsvis dyker grejjerna upp inom ett par veckor! Har ju en del större saker att se fram emot både i år och nästa år!! Mest nästa år men det är ju snart!! :)


Börjar längta till min julresa nu också. Ska ner till min Pappa och fira jul i år tillsammans med min syster, bror, farmor och farfar. Ska bli så roligt att träffa dem. Farmor och farfar är rätt gamla nu så jag önskar att man kunde finnas närmare dem och träffas mer. Det gör mig ledsen. Men jag ska ta med mig kärleken ner nästa år vill ju att dom ska träffas. Det har inte blivit av trots att vi har varit tillsammans drygt 3 år.


Ja vi har inte riktigt något datum...svårt att veta när vi egentligen blev tillsammans..men vi har bestämt att vi räknar nyårsafton så 3 år på nyår blir det.

Tiden går så fort.


I morgon blir det Julbord med hans familj. Blir en liten skara i år då två av dem är ute i stora vida världen. Kul att man blir bjuden i alla fall! :)


Nu blir det att köra lite tv3 play på sånt man missat...


Och ja jag ska fråga jocke om han fick med sig några leksaker för dom får inga nya iår iaf!!!

Ovido - Quiz & Flashcards