Nennes liv

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Jennie - 30 november 2009 16:08

Sov dåligt i natt. Svårt att somna. Så är rätt trött idag...men jag har orkat och hunnit med att tvätta och sätta upp gardiner idag :) Så nu börjar det blir mysigt här hemma. Men insåg att jag måste skaffa mer förvaringslådor till förrådet. Gardiner och sånt tar så mycket plats i min redan överfyllda garderob.


Jag skulle verkligen vilja ha mer förvaring här hemma. Minst en klädkammare till. Vi har bara två garderober. visserligen ganska stora men man får ju knöka in kläderna. Å då har jag ändå burit ner alla sommarkläder till förrådet. Och skor är det överallt. Jag är nämligen sjukligt glad i skor :) som många andra tjejer.


Tänk att få en sådan garderob som Mr Big byggde åt Carrie i Sex And The City filmen. Åh vad jag skulle trivas :) Ska övertala älsklingen om att vi behöver en sån. Får fråga grannen om vi kan få lite av dennes lägenhet så vi kan bygga :D.

Eller så får jag vänta tills vi skaffar hus. Skulle bara haft ett fast jobb först. Å de lär ju dröja....Får kanske röra på sig i sverige först. Men det får vi ta när gubben kommer hem för gott. Det är ju 6 månader till dess så mycket kan hända.


Fick mail idag...dom har tråkväder i Afghanistan också. Regn i öknen...Regn i Sverige...bara regn. Snart kan han ringa också dom har bara 2 minuter per gubbe till att börja med :( Vad hinner man på 2 minuter?? gahh men man hinner höra hans röst i alla fall!


Ne ska äta middag nu. Har ju massvis med lådor lasange i frysen efter middags dejten i måndags. Sedan blir det fotbollsträning!



Ovido - Quiz & Flashcards