Nennes liv

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Jennie - 26 november 2009 15:23

Oj oj vad det låter länge 77 dagar....huvva. Känns fortfarande helt tomt i mig. Hade svårt att somna i natt. Är ju van att åtminstånde höra kärlekens röst innan jag somnar. Men men tur att jag inte hade något viktigt att kliva upp för idag. Sov till halv tolv.


Fick ett mail i dag!! Vad glad jag blev när jag öppnade min mail! Han har det bra än så länge min soldat! Trivs med sällskapet och omgivningen! Inga telefoner än dock...Så det är bara att vänta. Var nära på att jag tänkte ringa idag för att fråga honom om en liten småsak som jag brukar göra men sedan kom jag på var han befann sig :(


Jag sitter nu hemma hos min mor och väntar på att hon ska komma hem från arbetet så man får lite sällskap. Ska ha en middags och filmdejt med en kompis i morgon! Ska bli kul då vi inte ses så ofta nu för tiden!


Ryggen känns paj idag igen. var inte så smart med fotbollsträning igår men jag var ju så himla sugen! Då får man skylla sig själv!


Ne nu ska jag se om det finns nått annat vettigt att göra!


Ovido - Quiz & Flashcards