Nennes liv

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Jennie - 27 november 2009 15:29

Nu känns det lite tugnt. Vill så gärna höra hans röst! Dröjer nog tyvär några dagar till. Får nöja mig med de mailen så länge. Fick ett gulligt sms i går kväll också :)

Han är lite orolig för maten också. Amerikanerna äter tydligen väldigt onyttig mat Även i det militära.....Va fördomsfullt det där lät :P Men jag har aldrig träffat en amerikan så jag vet ju inte :)


10-15 grader har dom där nere i Afghanistan tydligen...nästan som det varit här hemma den senaste tiden. Tror dock att dom kommer att få se lite mer sol än oss. Men idag när jag körde hem från mamma så fick man minnsan ha solskyddet nere :) Kanske finns hopp ändå!


Har försökt att få i ordning lite här hemma. Ska göra lite fint inför advent. Nog för att man inte kommer vara hemma i Jul men man vill ju ändå ha det lite mysigt fram tills man åker. Men jag vet inte riktigt var jag ska börja, dessutom såg jag all röra i alla skåp,lådor och klädkammare och då dog min pyntlust. Blir tokig när allt ligger på fel plats. Är rädd för att det kommer bli kaos här hemma när gubben är borta. Det är nämligen han som är den som är mest pedantisk av sig.


Ne ett ryck till nu så blir det myskväll sedan !!


Anna: Ja man får väl försöka fylla dagarna så går nog tiden fort! Och ja vi har mycket roligt att se fram emot!! :D Var inte meningen att gömma mig :) När jag skrev i den här bloggen sist handlade det mest om min träning. Inte det mest spännande. Sen dog bloggen ganska snabbt haha.  Får se hur länge det håller den här gången!

Ovido - Quiz & Flashcards