Nennes liv

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jennie - 10 mars 2010 16:34

Åhh jag vet jag har sagt att jag ska försöka att inte räkna ner men...2 veckor kvar nu! Längtar sjukt mycket. Tiden går så fort. Nu ska jag börja min praktik på Måndag så då kommer dagarna gå ännu fortare!


Fick ett brev hem idag som jag var tvungen att kolla upp. Jag fick i brevet veta att jag tagit ut 5 dagars föräldrapenning i oktober i fjol. Ringde upp och sa att det verkar konstigt eftersom jag inte har några barn. Haha... Väntar nu på att bli uppringd av en handläggare som kan förklara vad dom håller på med. Börjar tro att dom med ALLA medel försöker få mig att ge upp.


I kväll blir det träning och i morgon ska vi få komma ut på en riktig plan och träna! wee! :) Cupen som för övrigt gick mycket bra! Ingen final men 4 oavgjorda och 1 förlust. Skulle vilja sätta betyget mycket väl godkända!


Vad jag lärt mig idag: Allt ska tydligen göras så krångligt som möjligt!

 

Mina barn?? :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards