Nennes liv

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jennie - 5 mars 2010 20:19

Det gick bra i morse. Blir praktik. Ska bli skönt att få nått att göra på dagarna.

När jag börjar vet jag inte ännu. De skulle fixa lite först. Får återkomma om detta!


Låg för övrigt en blå gummihanske mitt framför bilen i morse... det såg lite skumt.  Kanske bara jag som är allmänt misstänksam efter extraljusstölden. haha


Sen tog jag en tur på stan. Lunchade med en vän. Trevlit trevligt! Sen har det blivit lite wii :) Har inte spelat på ett bra tag, men nu har jag fastnat i ett nytt spel. J köpte ganska många spel som jag inte hunnit pröva ännu. Fast mest är det vad jag kallar "pojkspel".


I kväll är jag bara hemma och laddar inför i morgon. Sjukt kul ska det bli! Har köpt kexchoklad och bananer så jag klarar en lång dag med många matcher.


Håller för tillfället på att färga håret. Tänkte prova att vara mörkblond ett tag. Sen så känns håret mycket fräshare när det är nyfärgat. Borde väl klippa mig med men jag får lov att vänta ett tag till.


Vad jag lärt mig idag: Köp inte billigt fotopapper!


Ne ska tvätta ur färgen nu sen ladda med vatten och sömn!



Ovido - Quiz & Flashcards