Nennes liv

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Jennie - 4 mars 2010 16:30

oj oj nu går det utför med min blogg. Har inte varit så mycket att skriva om. Men nu tror jag att jag börjar se ett ljus i tunneln. Fick mina papper idag så postade dem till A-kassan. Hoppas att det blir rätt nu! Sen så har bilen äntligen tinat så man kommer in genom alla dörrar och även genom bagaget om man vill. Älskar solen!!!


Men den mest spännande nyheten är väl att jag ska på jobbintervju i morgonbitti. Gahh...vet inte så mycket om tjänsten så är lite nervös redan nu. Kan ev. leda till praktik och ev. en anställning längre fram!


Träningen går sämre igen. Det finns en förbannelse över mina smalben. Gjorde ett försök till att springa ute igår på snö och is men då dök smärtan upp igen. Vilket gjorde att hela fotbollsträningen var förstörd. Men men bara att smörja och linda och ladda inför Lördagens cup! Kommer nog vara lite smått nervös innan första matchen. Längesen man spelade en "riktig" match.


Tre veckor kvar tills min älskade kommer hem! Längtar nått fruktansvärt. Dom är visst ute på något uppdrag nu så det var längesen jag hörde något från honom. Jag hoppas allt är bra. Annars borde man väl ha hört något.


Vard jag har lärt mig idag: När man minst anar det så dyker en ny möjlighet upp. Sedan är det bara att göra sitt bästa!


Nu blir det middag!

Ovido - Quiz & Flashcards